.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تعامل با کشورهای حاشیه خزر منجر به توسعه تجارت می شود
رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران گفت: تعامل با کشورهای حاشیه خزر و عضو اکو به توسعه مناسبات و تجارت منجر خواهد شد.

به گزارش شمال نیوز، اسرافیل امیری صبح شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مازندران با کشورهای حاشیه شمال دریای خزر باید تعامل داشته باشد گفت: عضویت در اکو و همکاری با ۱۰ کشور عضو نیز زمینه خوبی برای مناسبات خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر مازندران با کشورهای حاشیه خزر و اکو ارتباطات و تعامل داشته باشد می تواند در زمینه های مختلف مانند گردشگری تلاش های خوبی انجام داد.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته تعاملات سیاسی خوبی با کشورهای مختلف حاشیه داشته ایم گفت: چند سفر از سوی مسئولان استان به کشورهای مختلف از جمله ایتالیا، قزاقستان و غیره انجام شد و در حوزه تجارت خارجی نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

امیری با بیان اینکه سفر هیئت های اقتصادی و سیاسی مسئولان استان به عمان و ارمنستان در حال پیگیری است ادامه داد: در این سفرها، تفاهمنامه هایی برای گسترش تجارت خارجی و صادرات منعقد می شود.

رئیس نمایندگی وزارت حارجه در مازندران خواستار بهره گیری از ظرفیت های پیش روی برای توسعه مناسبات با کشورهای هدف و همسایه شد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.